Pre nezmluvných zákazníkov ponúkame jednorazový servis školskej techniky u zákazníka alebo len čiastočný servis a poradenstvo. V rámci možností a informácii od zákazníka definujeme problém, navrhneme riešenie, urobíme orientačnú cenovú kalkuláciu a následne realizujeme potrebný servisný výjazd alebo opravu.
Nevýhodou je že pri jednorazových servisoch IT štruktúra často nemá jednotnú koncepciu a pri údržbe narážame na rôzne nepredvídateľné problémy. IT štruktúra nie je pravidelne rozvíjaná a tak daný servis nemusí mať taký efekt ako pri zmluvnej správe IT techniky to ale závisí aj od typu vykonávanej služby.
Nezmluvní klienti prichádzajú o výhody a nadštandardné služby, ktoré majú zmluvní klienti, preto musia akceptovať aj horší reakčný čas, keďže uprednostňujeme požiadavky zmluvných klientov. Vyskúšajte naše služby a možno aj vy zapadnete medzi našich cenných zmluvných klientov